جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

  • ۰
  • ۰

زایمان

زایمان پنج ماه پیش ..یه روز تو استخر با باردارها درحال تمرین بودم که فاطمه خانم گل با دخترش اومدن سمتمون ایشون باردار بودن و هفته سی و هشتم براشون کلاس بارداری و استخر گروهی عجیب بود و اطلاعی نداشتن دختر اولشون رو پنج سال پیش طبیعی زایمان کرده بودن ولی اصلا راضی نبودن و خاطره خوبی نداشتن ..چند دقیقه ای باهاش درباره روشهای جدید و تکنیکهای تنفسی و ماساژ و مامای همراه توضیح دادم خیلی جالب بود که خودشون بعد استخر منتظر من بودن تا شمارمو بگیرن ...و از اون جالب تر اینکه باهمون چند دقیقه صحبت تصمیمشون رو گرفتن که با تیم ما زایمان کنن حدود یک هفته نشد که برای ویزیت رفتن مرکز نوگل و خانم آجرلویی همکار با تجربه من ویزیتشون کردن و شرایطشون رو به من گفتن ...فاطمه عزیز فردای شب معاینه با من تماس گرفتن که کیسه آبشون پاره شده ولی من بهشون اطمینان دادم که هنوز خونه بمونن وتا صبح چندباری تلفنی و پیامکی با هم درارتباط بودیم قرار شد وقتی دردها به هم نزدیک شدن برن بیمارستان من هم پنج صبح راه افتادم کلا یک ساعت پیششون بودم که فول شدن و با زورهای خوبشون خیلی سریع رزا خانم گل رو توسط خانم آجرلویی عزیز بدنیا آوردن 
  • ۹۷/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی