جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

جهت بهبود وضعیت بارداری در ایران

  • ۰
  • ۰

شرح زایمان

شرح زایمان مامان معصومه:::خیلی ممنونم از شما خانم ثنایی عزیز و مرکز نوگل که از سی و هفت هفتگی در کنارم بودید و کلاسها یه قوت قلب بود برام و مطمئن هستم که اگر این کلاس ها و وجود شما عزیزان نبود من زایمان خوبی نداشتم و اطلاعاتم در مورد زایمان طبیعی نا کافی بود . من روز نهم خرداد انقباضاتم از ساعت ده صبح شروع شد ولی اولش فکر نمیکردم که درد زایمان باشه فکر میکردم ماه درد دارم بیشتر که گذشت دیدم انقباضاتم بیشتر میشه و دردناکتر تا اینکه با خانم ثنایی تماس گرفتم و ایشون منو راهنمایی کردن که چی کار بکنم و من کارهایی که گفتن رو انجام دادم تا اینکه ساعت یک ظهر رفتم بیمارستان و اونجا بعد از معاینه گفتن دهانه رحم دو سانت باز شده و من با میل خودم از بیمارستان اومدم خونه و توی خونه تمامی ورزش هایی که توی مرکز نوگل یاد گرفته بودم رو انجام دادم و دردهامو از نظر زمانی چک میکردم تا اینکه دردام رسید به ده دقیقه یک بار که خودمو به بیمارستان رسوندم و وقتی دکترم رسید من فول بودم که خود دکترم تعجب کرد چون پیگیر حالم بود و ساعت ده و چهلو پنج دقیقه دختر کوچولوم با وزن سه کیلو و هفتصدو پنجاه گرم بدنیا اومد .باز هم ممنون از شما استادان عزیز و یک دنیا سپاس.  

 fatemesanaei

  • ۹۷/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی